سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

اتر پردیش: کانپور میں آنند مہندرا سمیت 13 کے خلاف ایف آئی آر

اتر پردیش کے کانپور میں رہنے والے ایک شخص نے مہندرا کمپنی کے مالک آنند مہندرا سمیت 13 لوگوں کےخلاف دھوکہ دہی کی رپورٹ درج کرائی ہے۔ متاثرہ نے الزام لگایا ہے کہ کمپنی نے بغیر ایئربیگ لگی ہوئی گاڑی فروخت کر دی جس سے ان کے بیٹے کی موت ہو گئی۔

کانپور کے جوہی باشندہ راجیش مشرا نے تھانہ میں درج کرائی گئی ایف آئی آر میں بتایا کہ 2020 میں جریب چوکی واقع شری تروپتی آٹو ایجنسی سے 17 لاکھ روپے کی اسکارپیو کار خریدی تھی۔ 14 جنوری 2022 کو ان کا بیٹا اپورو مشرا اپنے دوستوں کے ساتھ لکھنؤ سے کانپور آ رہا تھا۔ شدید کہرے کے سبب اس کی گاڑی ڈیوائیڈر سے ٹکرا کر پلٹ گئی جس میں اپورو کی جائے حادثہ پر ہی موت ہو گئی۔

راجیش مشرا نے بتایا کہ حادثہ کے بعد انھوں نے ایجنسی جا کر لوگوں کو اس بارے میں مطلع کرایا اور بتایا کہ سیٹ بیلٹ لگانے کے باوجود کار کے ایئر بیگ نہیں کھلے جس وجہ سے ان کے بیٹے کی موت ہو گئی۔ اس کے بعد ان کی ایجنسی کے منیجر نے راجیش کی بات کمپنی کے ڈائریکٹرس سے کرائی۔

راجیش مشرا نے الزام لگایا کہ بات چیت کے دوران ایجنسی کے منیجر و اسٹاف نے ان سے بدتمیزی کی۔ راجیش کا کہنا ہے کہ انھوں نے کار کی تکنیکی جانچ کرائی جس میں انھیں کار میں ایئربیگ نہ ہونے کی جانکاری ملی۔ راجیش نے معاملے کی شکایت رائے پوروا تھانہ میں کی، لیکن ان کی کوئی سماعت نہیں کی گئی جس کے بعد راجیش نے عدالت کی پناہ لی۔ عدالت کے حکم کے بعد رائے پوروا تھانے میں ایجنسی کے منیجر، چندر پرکاش گرنانی، وکرم سنگھ مہتا، راجیش گنیش، جیجوریکر، انیس دلیپ شاہ، تھوتھلا نارائن سامی، ہیگریو کھیتان، متھیا مرگپن متھیا اور آنند گوپال مہندرا سمیت 13 لوگوں کے خلاف دھوکہ دہی سمیت دیگر دفعات میں رپورٹ درج کرائی گئی۔ رائے پوروا تھانہ کے انچارج امان سنگھ نے بتایا کہ مہندرا کمپنی کے ملازمین کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے اور اب پورے معاملے کی جانچ کی جائے گی۔