سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

شاہی عیدگاہ تنازعہ: مسلم فریق کی عرضی پر سپریم کورٹ میں آج ہوگی سماعت

متھرا: سپریم کورٹ میں آج متھرا کی شاہی عیدگاہ مسجد معاملہ میں مسلم فریق کی جانب سے دائر کی گئی عرضی پر سماعت کی جائے گی۔ مسلم فریق نے درخواست کی ہے کہ جن معاملوں کو ہائی کورٹ میں ٹرانسفر کر دیا گیا ہے ان کی سماعت متھرا کی عدالت میں کی جائے۔

خیال رہے کہ شاہی عیدگاہ کمیٹی نے اس معاملہ میں سپریم کورٹ میں ایس ایل پی دائر کی ہے، جس میں یہ مطالبہ کیا گیا ہے شاہی عیدگاہ مسجد سے متعلق تمام مقدمات، جنہیں سماعت کے لیے ہائی کورٹ منتقل کیا گیا ہے، کی سماعت متھرا کی عدالت میں کی جائے۔ سپریم کورٹ جمعہ یعنی آج مسلم فریق کی طرف سے دائر ایس ایل پی پر سماعت کرنے جا رہا ہے۔

ہندو فریق بھی مسلم فریق کی طرف سے دائر ایس ایل پی پر سپریم کورٹ میں اپنا کیس پیش کرے گا۔ ہندو فریق چاہتا ہے کہ تمام مقدمات کی سماعت صرف ہائی کورٹ میں ہو۔ شری کرشنا جنم بھومی مکتی نیاس کے چیئرمین مہندر پرتاپ سنگھ نے کہا کہ ہائی کورٹ میں سماعت جاری رکھنے کے لیے ہندو فریق مسلم فریق کی طرف سے سپریم کورٹ میں دائر کردہ ایس ایل پی پر اعتراض کرے گا۔

متھرا سول کورٹ میں ہندو تنظیموں اور لوگوں کی درج کرائے گئے 12 سے زیادہ مقدمات زیر سماعت ہیں۔ عرضی داخل کرتے ہوئے شری کرشنا ویراجمان نے تمام مقدمات کی سماعت متھرا سے الہ آباد ہائی کورٹ منتقل کرنے کا مطالبہ کیا تھا، اس درخواست کو ہائی کورٹ نے قبول کر لیا تھا۔