سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

موسم کا حال: راجدھانی دہلی سے لے کر یوپی اور اتراکھنڈ تک بارش کی پیش گوئی

نئی دہلی: آنے والے دنوں میں ملک کے بعض حصوں میں بارش کی سرگرمیاں دیکھنے کو ملیں گی۔ محکمہ موسمیات کے مطابق آج یعنی 14 ستمبر اور 15 ستمبر کو مشرقی ہندوستان کی ریاستوں میں مانسون فعال ہوگا۔ جبکہ وسطی ہندوستان میں 14 سے 17 ستمبر تک اور مغربی ہندوستان میں 15 سے 17 ستمبر تک مانسونی بارش کی سرگرمیاں دیکھی جائیں گی۔ اس کے علاوہ راجستھان اور اتراکھنڈ میں بھی بارش دیکھنے کو ملے گی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق، آج یعنی جمعرات کو نئی دہلی میں کم سے کم درجہ حرارت 26 ڈگری اور زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 35 ڈگری ریکارڈ کیا جا سکتا ہے۔ یہاں ہلکی بارش یا بوندا باندی بھی ہو سکتی ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق نئی دہلی میں 15 ستمبر سے بارش کی شدت میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ نئی دہلی میں اتوار تک ہر روز بارش کی پیش گوئی کی گئی ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج اتر پردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں کم سے کم درجہ حرارت 27 ڈگری اور زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 34 ڈگری رہے گا۔ جبکہ مطلع ابرآلود رہے گا اور گرج چمک کے ساتھ ایک یا دو مرتبہ بارش بھی ہو سکتی ہے۔ غازی آباد کی بات کریں تو آج یہاں کم سے کم درجہ حرارت 26 ڈگری اور زیادہ سے زیادہ 34 ڈگری رہے گا۔ یہاں مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہے گا۔

موسم کی پیشن گوئی کرنے والی ایجنسی اسکائی میٹ کے مطابق آج اوڈیشہ، ساحلی آندھرا پردیش، چھتیس گڑھ، مدھیہ پردیش، ودربھ اور تلنگانہ میں بعض مقامات پر تیز بارش کے ساتھ ہلکی سے درمیانی بارش کا امکان ہے۔ جبکہ اتراکھنڈ، ہماچل پردیش، شمالی پنجاب، ہریانہ کے کچھ حصوں، مغربی مدھیہ پردیش، مشرقی راجستھان، جھارکھنڈ، اتر پردیش، بہار، مغربی بنگال، لکشدیپ، انڈمان اور نکوبار جزائر، سکم، شمال مشرقی ہندوستان اور مراٹھواڑہ میں ہلکی سے درمیانے درجے کی بارش ہو سکتی ہے۔ جموں و کشمیر، دہلی، مشرقی گجرات، وسطی مہاراشٹر، آندھرا پردیش کے جنوبی ساحل، اندرونی کرناٹک اور تمل ناڈو میں ہلکی بارش کا امکان ہے۔