سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

دہلی شراب پالیسی معاملہ: ای ڈی نے کے سی آر کی بیٹی کے کویتا کو کیا طلب، جمعہ کو ہوگی پوچھ گچھ

نئی دہلی: انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے دہلی ایکسائز پالیسی کیس کے سلسلے میں بی آر ایس لیڈر کے کویتا کو جمعہ (15 ستمبر) کو طلب کیا ہے۔ حکام نے یہ اطلاع جمعرات (14 ستمبر) کو دی۔ تلنگانہ قانون ساز کونسل کی رکن کے کویتا سے گزشتہ سال دسمبر میں سنٹرل بیورو آف انوسٹی گیشن (سی بی آئی) نے بھی اسی معاملے میں پوچھ گچھ کی تھی۔

ای ڈی نے الزام لگایا ہے کہ کویتا عام آدمی پارٹی کے کمیونیکیشن انچارج وجے نائر کے رابطے میں تھیں، جنہوں نے پالیسی بنانے اور عمل درآمد کے وقت شراب کے کاروباریوں اور سیاست دانوں سے ملاقات کی تھی۔ ای ڈی نے کہا ہے کہ وجے نائر نے ساؤتھ گروپ نامی ایک گروپ سے کم از کم 100 کروڑ روپے کی رشوت وصول کی ہے۔ وجے نائر کو گزشتہ سال سی بی آئی نے گرفتار کیا تھا۔

ای ڈی نے اس سے قبل مارچ کے مہینے میں تلنگانہ کے وزیر علیٰ کے سی آر کی بیٹی کویتا سے پوچھ تاچھ کی تھی۔ خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے ذرائع کے مطابق اس مبینہ گھوٹالے میں ایک درجن سے زائد ایسے لوگوں کو بھی طلب کیا گیا ہے جو نقد لین دین میں ملوث تھے۔

ای ڈی اس معاملے میں اب تک پانچ چارج شیٹ داخل کر چکی ہے اور اس نے گزشتہ سال اس معاملے میں اپنی پہلی چارج شیٹ داخل کی تھی۔ ایجنسی نے کہا تھا کہ دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر کی سفارش پر درج سی بی آئی کیس کا نوٹس لینے اور ایف آئی آر درج کرنے کے بعد، اس نے اب تک اس معاملے میں تقریباً 200 تلاشی آپریشن چلائے ہیں۔

اس معاملے میں گزشتہ سال اکتوبر میں دہلی کے جور باغ میں واقع شراب تقسیم کرنے والے انڈو اسپرٹ گروپ کے منیجنگ ڈائریکٹر سمیر مہندرو کی گرفتاری کے بعد ای ڈی نے دہلی اور پنجاب میں تقریباً تین درجن مقامات پر چھاپے مارے تھے۔