سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

صدر جمہوریہ آیوشمان بھو مہم کا کریں گی آغاز آج

مرکزی صحت و خاندانی فلاح وبہبود کے وزیر منسکھ مانڈویا نے کل ایک پریس کانفرنس میں کہا تھا  کہ تمام ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے گورنروں، وزرائے اعلیٰ، وزرائے مملکت اور مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے ان کے عہدیداروں کو اس پروگرام میں آن لائن شرکت کے لیے مدعو کیا گیا ہے۔ ضلع ہیڈ کوارٹر، بلاک ہیڈ کوارٹر اور گاؤں کے صحت و بہبود کے مراکز سے عوامی نمائندوں، استفادہ کنندگان اور شرکاء کی بڑی تعداد بھی اس میں شرکت کرے گی۔

مرکزی وزیر مملکت برائے صحت و خاندانی فلاح وبہبود ڈاکٹر بھارتی پروین پوار اور پروفیسر ایس پی سنگھ بگھیل، نیتی آیوگ کے رکن ڈاکٹر وی کے پال افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے۔

مسٹر مانڈویا نے کہا کہ ’آیوشمان بھو‘ مہم ایک جامع ملک گیر صحت کی دیکھ بھال کی پہل ہے جس کا مقصد ملک کے ہر گاؤں اور قصبے میں صحت کی دیکھ بھال کی خدمات فراہم کرنا ہے۔ یہ مہم جو 17 ستمبر سے 2 اکتوبر تک ‘سیوا پکھواڑا’ کے دوران چلائی جائے گی۔ اس کا بنیادی مقصد جغرافیائی رکاوٹوں کو عبور کرتے ہوئے ہر گاؤں اور قصبے تک جامع صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کو بڑھانا ہے۔

مرکزی وزیر صحت نے ‘آیوشمان بھو’ کی جاری تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے وزرائے صحت اور سینئر افسران کے ساتھ آن لائن بات چیت کی۔