سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

اتراکھنڈ: دہرادون میں ڈینگی کی روک تھام کے لیے چلائی جائے گی چار روزہ مہم

دہرادون: ریاستی سکریٹریٹ میں پیر کو سکریٹری صحت ڈاکٹر آر راجیش کمار نے ڈینگی کنٹرول جائزہ میٹنگ کی۔ دیگر اضلاع کے مقابلے دہرادون ضلع میں ڈینگی کے زیادہ کیسز دیکھے جا رہے ہیں۔ سکریٹری صحت نے اس سلسلے میں ضلع مجسٹریٹ سونیکا سے تفصیلی معلومات حاصل کی۔ اجلاس میں ڈینگی کے ہاٹ سپاٹ بننے والے علاقوں پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

جائزہ میٹنگ میں فیصلہ کیا گیا کہ تمام محکموں کی اجتماعی کوششوں سے اگلے چار دنوں تک دہرادون ضلع میں ڈینگی کے خلاف ایک میگا مہم چلائی جائے گی۔

ضلع کے میڈیکل آفیسرز اور اے ایس ایچ اے کو گھر گھر جاکر عوامی بیداری کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔ میڈیکل آفیسرز، آشا ورکرز اور دیگر محکموں کی ٹیمیں گھر گھر جاکر لوگوں کو ڈینگی کے بارے میں بیدار کریں گی اور کہیں بھی ڈینگی لاروا موجود ہونے کی صورت میں انہیں ختم کرنے کا کام کریں گی۔ اس کے علاوہ اگر عوام ڈینگی کے حوالے سے کوئی معلومات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو میڈیکل آفیسر فراہم کرنے کا کام کریں گے۔

اس ورچوئل میٹنگ میں ضلع مجسٹریٹ دہرادون سونیکا، ڈائرکٹر جنرل ہیلتھ ڈاکٹر ونیتا شاہ، ڈائرکٹر میڈیکل ایجوکیشن آشوتوش سیانا، چیف میڈیکل آفیسر دہرادون ڈاکٹر سنجے جین، ڈائرکٹر اسٹیٹ ٹرانسمیشن کونسل ڈاکٹر اجے ناگرکر، پروگرام آفیسر این ایچ ایم ڈاکٹر پنکج سنگھ نے شرکت کی۔ ضلع دہرادون کے ممبران کے ساتھ سٹی ہیلتھ آفیسر اور دیگر افسران موجود تھے۔