سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

انڈیگو کی ممبئی-گواہاٹی فلائٹ میں خاتون مسافر سے چھیڑ چھاڑ، اترنے ہی ملزم حراست میں، کیس درج

ممبئی سے گواہاٹی جا رہی انڈیگو کی فلائٹ میں ایک خاتون مسافر کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کا حیران کرنے والا معاملہ سامنے آیا ہے۔ متاثرہ کی شکایت پر طیارہ کے گواہاٹی میں اترتے ہی ملزم کو حراست میں لے کر آسام پولیس کو سونپ دیا گیا ہے۔ پولیس نے اس معاملے میں ایف آئی آر درج کر جانچ شروع کر دی ہے۔

انڈیگو ایئرلائنز کے ایک ترجمان کے مطابق واقعہ 10 ستمبر کو فلائٹ 6 ای 5319 میں پیش آیا۔ متاثرہ نے مبینہ جنسی استحصال کی شکایت درج کروائی، جس کے بعد طیارہ کے گواہاٹی میں اترنے کے بعد ملزم کو حراست میں لے کر آسام پولیس کو سونپ دیا گیا۔ ترجمان نے کہا کہ شکایت دہندہ نے مقامی پولیس میں ایف آئی آر درج کی ہے اور جہاں بھی ضروری ہوگا، ہم ان کی جانچ میں مدد کریں گے۔

غور طلب ہے کہ گزشتہ دو ماہ کے دوران فلائٹس میں جنسی استحصال کے کم از کم چار معاملے سامنے آ چکے ہیں۔ 16 اگست کی ہی بات ہے جب دہلی-ممبئی اسپائس جیٹ فلائٹ میں مبینہ جنسی استحصال کا معاملہ سامنے آیا تھا، جس کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی تھی۔ دہلی خاتون کمیشن کی سربراہ سواتی مالیوال نے بھی اس حادثہ پر دہلی پولیس اور ڈی جی سی اے کو نوٹس جاری کیا تھا۔ اس درمیان ہوائی سفر کے دوران فلائٹ میں جنسی استحصال، غلط سلوک اور جھگڑے کے بڑھتے واقعات ایئرلائنز کمپنیوں کے ساتھ ہی مسافروں کے لیے بھی سنگین فکر پیدا کر رہے ہیں۔