سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

جی-20 سربراہی اجلاس آج سے دہلی میں شروع، وزیر اعظم مودی کریں گے استقبالیہ خطاب

نئی دہلی: ہندوستان کی میزبانی میں جی-20 سربراہی اجلاس آج صبح 10 بجے دہلی میں شروع ہوگا۔ وزیر اعظم نریندر مودی دہلی کے پرگتی میدان کے ’بھارت منڈپم‘ میں منعقد ہونے والے اس سربراہی اجلاس سے استقبالیہ خطاب کریں گے، جس کے بعد اجلاس شروع ہوگا۔ امریکی صدر جو بائیڈن، برطانوی وزیر اعظم رشی سنک، اطالوی وزیر اعظم جارجیا میلونی، فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون سمیت کئی عالمی رہنما اجلاس میں شرکت کے لیے تشریف لائے ہیں۔

خیال کیا جا رہا ہے کہ جی-20 سربراہی اجلاس کے دوران چین کو نظر انداز کیا جائے گا۔ چینی صدر شی جن پنگ اجلاس میں شریک نہیں ہو رہے ہیں، تاہم چینی وزیر اعظم اس میں شرکت کر رہے ہیں۔ اسی طرح روسی صدر ولادیمیر پوتن بھی مختلف وجوہات کی بنا پر اجلاس میں شرکت نہیں کر رہے ہیں۔

جی-20 سربراہی اجلاس کے موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی تقریباً 15 دو طرفہ ملاقاتیں بھی کریں گے۔ اسی سلسلے میں انہوں نے گزشتہ رات امریکی صدر جو بائیڈن سے ملاقات کی۔ اپنی ملاقاتوں کے بارے میں وزیراعظم خود بتا چکے ہیں۔

انہوں نے سوشل میڈیا پر لکھا، ’’میں دوستی اور تعاون کے بندھن کو مزید گہرا کرنے کے لیے کئی رہنماؤں اور وفود کے سربراہوں کے ساتھ دو طرفہ ملاقاتیں کروں گا۔ مجھے یقین ہے کہ ہمارے مہمان ہندوستانی مہمان نوازی سے لطف اندوز ہوں گے۔‘‘

جی-20 عالمی رہنماؤں اور مہمانوں کے لیے عشائیہ کا اہتمام صدر نے کیا ہے۔ جی-20 کے رہنما اتوار 10 ستمبر کو مہاتما گاندھی کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے راج گھاٹ جائیں گے۔