سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

چائباسہ میں نکسلیوں نے ریٹائرڈ جوان کو گولیوں سے کیا چھلنی، 20 دنوں میں 7 قتل سے خوف

جھارکھنڈ کے مغربی سنگھ بھوم کے کولہان علاقے میں ماؤنواز نکسلیوں کا خونی کھیل تھمنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ گزشتہ شب چائباسہ کے گوئل کیرا بلاک میں نکسلیوں کے مسلح دستے نے بی ایس ایف کے ایک ریٹائرڈ جوان سکھلال پورتی کے گھر پر حملہ بول کر انھیں گولیوں سے چھلنی کر ڈالا۔ گزشتہ 20 دنوں کے اندر نکسلیوں نے مشرقی سنگھ بھوم (چائباسہ) میں 7 لوگوں کا قتل کر دیا ہے جس سے علاقے میں خوف و دہشت طاری ہے۔

ریاست کے وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین جمعہ کے روز چائباسہ کے دورے پر پہنچے۔ اس سے کچھ ہی گھنٹے پہلے نکسلیوں کے کارنامے سے پولیس انتظامیہ الرٹ ہو گئی ہے اور سیکورٹی سخت کر دی گئی۔ ساتھ ہی نکسلیوں کی تلاشی کے لیے مہم بھی تیز کر دی گئی ہے۔ ضلع میں جگہ جگہ پر پولیس اور سیکورٹی فورسز کے جوان تلاشی لے رہے ہیں اور جانچ کر رہے ہیں۔

موصولہ اطلاع کے مطابق چائباسہ کے گوئل کیرا بلاک واقع قدم ڈیہہ پنچایت کے کاشی جوڑا گاؤں میں 7 ستمبر کی شب ایک درجن سے زیادہ نکسلیوں نے بی ایس ایف کے ریٹائرڈ جوان سکھ لال پورتی کا گھر گھیر لیا۔ انھوں نے آواز دے کر دروازہ کھولنے کو کہا، لیکن ایسا نہیں کرنے پر نکسلی گھر کے دروازے کو توڑ کر اندر گھسے اور ریٹائرڈ جوان کو گولیوں سے چھلنی کر دیا۔

سکھ لال پورتی کچھ سال پہلے بی ایس ایف سے ریٹائرمنٹ کے بعد اپنے گاؤں میں رہ رہے تھے۔ ان کی عمر تقریباً 50 سال تھی۔ ان کے قتل کے بعد نکسلی پرچے بھی چھوڑ گئے ہیں جس میں ان پر پولیس مخبری کا الزام لگایا گیا ہے۔ واردات کی جانکاری ملنے پر پولیس آج صبح تقریباً 9 بجے جوان کے گھر پہنچی اور ان کی لاش برآمد کر پوسٹ مارٹم کے لیے بھیجا۔

واضح رہے کہ اس سے قبل تین ہفتوں کے اندر نکسلیوں نے قدم ڈیہہ پنچایت کے رونڈو سرین، ارجن سرین، سپائے مرکڈ، کانہو انگریا، رسیا پردھان اور ایک دیگر شخص کی پولیس مخبر ہونے کے شبہ میں قتل کیا ہے۔ تنہا چائباسہ ضلع میں ہی گزشتہ 20 دنوں میں نکسلیوں کے ذریعہ 7 لوگوں کے قتل سے علاقے میں خوف کا عالم ہے۔