سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

خاتون نے روزگار کا مطالبہ کیا تو چندریان-4 میں بھیجنے کی بات کرنے لگے وزیر اعلیٰ منوہر لال کھٹر!

چنڈی گڑھ: ہریانہ کے وزیر اعلیٰ منوہر لال کھٹر نے ’عوامی ڈائیلاگ پروگرام‘ کے دوران ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے جو بات کی اس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ حصار میں منعقدہ تقریب کے دوران وزیر اعلیٰ منوہر لال کھٹر نے روزگار کے سوال کا جواب دیتے ہوئے خاتون کو چندریان-4 پر بھیجنے کی بات کی۔ کھٹر اس ویڈیو کو لے کر اپوزیشن پارٹیوں کی تنقید کی زد میں آ گئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق حصار کے عوامی مکالمے کے پروگرام کے دوران ایک خاتون نے مطالبہ کیا کہ وہ یہاں ایک فیکٹری لگانے کی کوشش کریں تاکہ خواتین کام کر سکیں، انہیں روزگار ملے۔ خاتون کے بیان پر وزیر اعلیٰ کھٹر نے کہا کہ اگلی بار چندریان-4 چاند کے اوپر جائے گا، تمہیں اس میں بھیجیں گے! سی ایم کھٹر کا جواب سن کر وہاں موجود لوگ ہنسنے لگے۔ اس کے بعد وزیراعلیٰ نے خاتون کو بٹھا دیا۔ وزیر اعلیٰ کھٹر کے اس بیان کی اپوزیشن پارٹیوں کی طرف سے کافی تنقید ہو رہی ہے۔

وزیر اعلیٰ کھٹر کو عام آدمی پارٹی کے ایکس (سابقہ ٹوئٹر) اکاؤنٹ پر ٹویٹ کر کے گھیرا گیا۔ ٹوئٹ میں لکھا گیا ہے کہ ’’اگلی بار چندریان جائے گا تو اس میں تمہیں بھیج دیں گے۔ شرم آتی ہے ایسے وزیر اعلیٰ پر، جنہیں عوام نے خدمت کے لیے منتخب کیا تھا آج وہی عوام کا مذاق اڑا رہے ہیں۔ یہاں مطالبہ اگر مودی جی کے ارب پتی دوستوں نے اپنے ذاتی فائدے کے لیے کیا ہوتا تو کھٹر صاحب انہیں گلے لگا کر پوری حکومت کو ان کی خدمت میں لگا دیتے۔

ہریانہ کے عام آدمی پارٹی کے رہنما انوراگ ڈھانڈا نے بھی سی ایم کھٹر کے بیان پر ردعمل ظاہر کیا ہے۔ انہوں نے ٹوئٹ کیا کہ ’’خاتون: فیکٹری لگوا دیجئے تاکہ ہمیں روزگار مل سکے۔ وزیر اعلیٰ کھٹر: اگلی بار چندریان-4 جائے گا تو اس میں اتم ک بھیجیں گے۔‘‘ واقعی یہ ہریانہ کی بدقسمتی ہے کہ یہاں بی جے پی کی حکومت ہے۔