سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

اندرا رسوئی دیہی اسکیم: پرینکا گاندھی 10 ستمبر کو ٹونک میں کریں گی افتتاح، آٹھ روپے میں ملے گا کھانا

جے پور: کانگریس لیڈر پرینکا گاندھی 10 ستمبر کو راجستھان کے ٹونک ضلع کے نیوائی میں اندرا رسوئی دیہی اسکیم کا افتتاح کریں گی۔ اس منصوبے کی افتتاحی تقریب کی تیاریاں جنگی بنیادوں پر جاری ہیں۔ کانگریس لیڈر پرینکا گاندھی جھلائی گاؤں کے وویکانند ماڈل اسکول میں اسکیم کا آغاز کرنے کے بعد اجتماع سے خطاب کرنے والی ہیں۔

اس میٹنگ میں کانگریس کے سینئر لیڈر اور وزراء بشمول وزیر اعلیٰ اشوک گہلوت، ریاستی انچارج سکھجندر سنگھ رندھاوا، ریاستی صدر گووند سنگھ ڈوتاسارا موجود رہیں گے۔ تیاریوں کے ایک حصے کے طور پر ٹونک، جے پور اور دوسہ کے قائدین کو جلسے کے لیے بھیڑ کو اکٹھا کرنے کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔

اس اسکیم کے تحت ضرورت مندوں کو 8 روپے میں کھانا فراہم کیا جاتا ہے اور یہ ابھی تک شہروں میں ہی چل رہی ہے۔ تاہم، وزیر اعلیٰ اشوک گہلوت نے اعلان کیا تھا کہ گاؤں میں بھی اندرا رسوئی کے ذریعے سستا کھانا فراہم کیا جائے گا۔ اسے اندرا رسوئی گرامین یوجنا کے نام سے چلایا جائے گا۔

خیال رہے کہ پرینکا گاندھی گاندھی شروع سے ہی اسمبلی انتخابی ریاستوں میں سرگرمی سے مہم چلا رہے ہیں۔ انہوں نے کرناٹک اور ہماچل کے انتخابات میں عظیم الشان اجلاس سے خطاب کیا تھا۔ اب اس کی توسیع راجستھان تک کی جا رہی ہے۔ اس سے قبل 9 اگست کو قبائلیوں کے عالمی دن کے موقع پر راہل گاندھی نے بانسواڑہ کے مان گڑھ دھام میں منعقدہ اجلاس سے خطاب کیا تھا۔