سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

موسم سرما کے آغاز سے قبل ہی پیاز اور انڈے کی قیمتوں میں اضافہ

گزشتہ کئی مہینوں سے کلکتہ اور آس پاس کے بازاروں میں پیاز کی قیمت 40 روپے فی کلو تھی، اب یہ بڑھ کر 45 سے 50 روپے فی کلو ہو گئی ہے

کلکتہ: موسم سرما ابھی کلکتہ میں شروع نہیں ہوا ہے۔ اس کے باوجود مارکیٹ میں سبزیوں، آلو اور پیاز کی قیمتوں میں اضافہ ہوگیا ہے۔ اس کے علاوہ مرغی کے گوشت اور انڈوں کی قیمت میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ قیمتوں میں اضافہ کی وجہ سے عام لوگوں کی مشکلات بڑھ گئی ہے۔

گزشتہ کئی مہینوں سے کلکتہ اور آس پاس کے بازاروں میں پیاز کی قیمت 40 روپے فی کلو تھی۔ اب یہ بڑھ کر 45 سے 50 روپے فی کلو ہو گئی ہے۔ کلکتہ کے مختلف بازاروں میں کچھ اچھی کوالٹی کی پیاز 50 روپے فی کلو فروخت ہو رہی ہے۔ گڑیا، مانک تلہ سمیت مختلف بازاروں میں اس قیمت پر پیاز فروخت ہو رہی ہے۔

پیاز کے تھوک فروشوں کا کہنا ہے کہ دیگر ریاستوں سے پیاز کی درآمد میں کمی سے پیاز کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔ چند روز سے جاری بارش کے باعث پیاز کی قیمت میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ تاجروں کا کہنا ہے کہ بہت جلد اس اضافی قیمت میں کمی کا امکان نہیں ہے۔ تاجروں کا کہنا ہے کہ اس کے علاوہ بنگلہ دیش کو پیاز کی برآمد میں اضافہ بھی پیاز کی درآمد میں کمی کی ایک وجہ ہے۔

دوسری جانب مرغی کے گوشت کی قیمت بھی کافی اضافہ ہوا ہے۔ کلکتہ میں کٹے ہوئے چکن کا گوشت کم از کم 220 روپے فی کلو میں فروخت ہو رہا ہے۔ کہیں قیمت 230 روپے تک پہنچ گئی ہے۔ شادی اور پکنک کا موسم ابھی شروع ہونے والا ہے۔ تاجروں کا کہنا ہے کہ اس کے نتیجے میں قیمتوں میں مزید اضافے کا امکان ہے۔ مرغی کے گوشت کے ساتھ مرغی کے انڈوں کی قیمت میں بھی ہوشربا اضافہ پرچون مارکیٹ میں انڈے کا ہر ٹکڑا ساڑھے چھ سے سات روپے تک فروخت ہو رہا ہے۔