بہار میں خشک سالی سے متاثرہ کسانوں کو حکومت ہر ممکن مدد فراہم کرے گی: وزیر

انفارمیشن ٹیکنالوجی کے وزیر محمد اسرائیل منصوری نے کہا کہ بہار میں خشک سالی سے متاثرہ کسانوں کی حکومت ہر ممکن مدد کرے گی

گیا: بہار کے انفارمیشن ٹیکنالوجی کے وزیر محمد اسرائیل منصوری نے آج کہا کہ حکومت ریاست میں خشک سالی سے متاثرہ کسانوں کو ہر ممکن مدد فراہم کرے گی۔

وزیرکم گیا ضلع کے انچارج وزیر منصوری نے پیر کو یہاں نامہ نگاروں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہماری حکومت خشک سالی کو لے کر سنجیدہ ہے۔ وزیر اعلیٰ خود اس سلسلے میں بہار کے مختلف اضلاع کا دورہ کر رہے ہیں۔ گیا ضلع میں خشک سالی کی صورتحال کے بارے میں بھی اطلاعات موصول ہوئی ہیں۔ تمام پہلوؤں پر سروے کرنے کے بعد حکومت خشک سالی سے متاثرہ کسانوں کی ہر ممکن مدد کرے گی۔

مشہور پترپکچھ میلے کے سوال پر انہوں نے کہا کہ حکومت ملک اور بیرون ملک سے آنے والے پنڈ دانیوں کو ہر ممکن سہولیات فراہم کرائی جائے گی۔ اس کے لیے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے خود آج گیا ضلع میں دیوگھاٹ، وشنوپد مندر، ربڑ ڈیم سمیت کئی دیگر مقامات کا معائنہ کیا ہے۔

اس کے ساتھ ہی عہدیداروں کے ساتھ میٹنگ کے بعد زائرین کو بہتر سہولیات فراہم کرنے کے لیے ضروری ہدایات دی گئی ہیں۔ گیا ضلع میں آنے والے یاتریوں کو بہتر سہولیات فراہم کرنے کی کوشش کی جائے تاکہ گیا ضلع سے ملک اور دنیا میں ایک اچھا پیغام جا سکے۔