سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

نائب صدر جمہوریہ نے لال قلعہ سے اراکین پارلیمنٹ کی ‘ہر گھر ترنگا’ بائیک ریلی کو جھنڈی دکھائی

لال قلعہ سے وجے چوک تک اراکین پارلیمنٹ کی ‘ہر گھر ترنگا’ بائیک ریلی کو جھنڈی دکھاتے ہوئے نائب صدر جمہوریہ نے کہا کہ یوم آزادی کی تقریبات ان بے شمار قربانیوں کی یاددہانی کرتی ہیں جو ہمارے آزادی پسندوں نے نوآبادیاتی حکمرانی کے خلاف جدوجہد میں دی تھیں

نئی دہلی: نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے بدھ کو اراکین پارلیمنٹ اور دیگر منتخب نمائندوں سے ‘آزادی کے امرت مہوتسو’ کے پیغام اور قومی پرچم سے جذباتی لگاؤ ​​کو لوگوں تک پہنچانے کی اپیل کی۔

لال قلعہ سے وجے چوک تک اراکین پارلیمنٹ کی ‘ہر گھر ترنگا’ بائیک ریلی کو جھنڈی دکھاتے ہوئے نائب صدر جمہوریہ نے کہا کہ یوم آزادی کی تقریبات ان بے شمار قربانیوں کی یاددہانی کرتی ہیں جو ہمارے آزادی پسندوں نے نوآبادیاتی حکمرانی کے خلاف جدوجہد میں دی تھیں۔ انہوں نے جدوجہد آزادی پر بھی زور دیا کہ وہ بہادری اور سماجی ہم آہنگی کی داستانیں سنائیں۔ انہوں نے کہا، "ہم فخر کے ساتھ اپنا قومی پرچم لہراتے ہیں، جو کہ اتحاد، ہم آہنگی اور عالمگیر بھائی چارے کی اپنی قومی اقدار کی عکاسی کرتے ہیں۔”

اس موقع پر مرکزی وزیر تجارت و صنعت پیوش گوئل، پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی، وزیر ثقافت جی۔ کشن ریڈی، خواتین اور اطفال کی ترقی کی وزیر اسمرتی ایرانی، امور نوجوانان اور کھیل کے وزیر انوراگ ٹھاکر، پارلیمانی امور اور ثقافت کے وزیر مملکت ارجن رام میگھوال، وزیر مملکت برائے امور خارجہ میناکشی لیکھی اور وی مرلی دھرن سمیت ایک بڑی تعداد نے شرکت کی۔ اس موقع پر ارکان اسمبلی کی بڑی تعداد موجود تھی۔