تیستا سیتلواڈ اور محمد زبیر کا قصور کیا ہے؟ انہیں کیوں گرفتار کیا گیا ہے؟: ممتا بنرجی

آسنسول میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ان گرفتاریوں کے خلاف پوری دنیا میں مذمت ہو رہی ہے۔ انہوں نے سوال کیا کہ آخر ان لوگوں کا قصور کیا ہے۔ ممتا بنرجی نے کہا کہ محمد زبیر اور تیستا سیتلواڈ کا قصور کیا تھا

کلکتہ: وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے آج سماجی کارکن تیستا سیتلواڈ اور آلٹ نیوز کے شریک بانی محمد زبیر کی گرفتاری پر سوال کھڑا کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں جو لوگ نفرت بڑھا رہے ہیں ان کے خلاف کارروائی نہیں کی جارہی ہے اور بے قصور لوگوں کو انتقام کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

آسنسول میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ان گرفتاریوں کے خلاف پوری دنیا میں مذمت ہو رہی ہے۔ انہوں نے سوال کیا کہ آخر ان لوگوں کا قصور کیا ہے۔ ممتا بنرجی نے کہا کہ محمد زبیر اور تیستا سیتلواڈ کا قصور کیا تھا۔

ممتا بنرجی نے نوپور شرما کا نام لئے بغیر کہا کہ اگر آپ کا لیڈر مذہب کے بارے میں جھوٹ بولتا ہے تو آپ اسے گرفتار نہیں کرتے، وہ خاموش ہے، اگر آپ اسے مار ڈالیں تو بھی کوئی بات نہیں ہوتی، اور اگر ہم بات بھی کریں تو وہ ہمیں قاتل بنا دیتا ہے۔ بی جے پی آئی ٹی سیل بھی بنا سکتی ہے۔ جعلی ویڈیوز۔ نفرت کرنے والے سوشل میڈیا سے تصاویر لے رہے ہیں، انہیں توڑ مروڑ کر بلیک میل کرنے کے لیے استعمال کر رہے ہیں۔ ایسے لوگوں کو گرفتار کیوں نہیں کیا جا رہا؟

نفرت پھیلانے والوں کے خلاف کوئی کارروائی نہیں

ممتا نے کہا کہ ”اگر کوئی کچھ کہے تو سی بی آئی اور ای ڈی اسے گرفتار کر کے لے جا رہے ہیں، لیکن اگر کوئی اشتعال انگیز بات کہتا ہے تو آپ اسے گرفتار نہیں کرتے۔ تیستا نے ایسا کیا کیا ہے جس کے لیے آپ کو گرفتار کیا گیا ہے؟۔ ممتا بنرجی نے سوال کیا کہ آپ گالی دینے والوں کو گرفتار نہیں کرتے؟ ہماری حکومت نے انہیں طلب کیا ہے۔

سماجی کارکن تیستا سیتلواڈ کو گزشتہ ہفتہ کو ممبئی میں ان کی رہائش گاہ سے گرفتار کیا گیا تھا۔سیتلواڈ پر الزام عائد کیا گیا ہے کہ انہوں نے گجرات میں فرقہ وارانہ فسادات سے متعلق غلط معلومات فراہم کی ہے۔ گجرات اے ٹی ایس نے اسے ممبئی میں گرفتار کیا۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے گجرات فسادات کے بارے میں پولیس کو غلط معلومات دینے پر سماجی کارکن تیستا سیتلواڈ پر تنقید کی تھی۔ چند گھنٹوں کے اندر، تیستا کو گرفتار کیا گیا۔