سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

کیسز کی گرتی ہوئی تعداد کے باوجود کورونا وائرس پر فتح کا اعلان کرنا جلد بازی: ڈاکٹر فوسی

ڈاکٹر فوسی نے خبردار کیا ہے کہ کووڈ کیسز کی گرتی ہوئی تعداد کے باوجود کورونا وائرس پر فتح حاصل کرنے کا اعلان ابھی جلد بازی ہوگا۔ ڈاکٹر فوسی نے کہا ’’ہم وقت سے پہلے فتح کا اعلان نہیں کرنا چاہتے کیوں کہ ابھی ہمیں بہت آگے جانا ہے۔ جتنے زیادہ لوگوں کو ٹیکہ لگایا جائے گا، معاشرہ اتنا زیادہ محفوظ ہوگا‘‘۔

واشنگٹن: امریکی نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف الرجی اینڈ انفیکشیس ڈیزیز کے ڈائریکٹر ڈاکٹر انتھونی فوسی نے خبردار کیا ہے کہ کووڈ کیسز کی گرتی ہوئی تعداد کے باوجود کورونا وائرس پر فتح حاصل کرنے کا اعلان ابھی جلد بازی ہوگا۔

اخبار دی گارڈین نے ڈاکٹر فوسی کے حوالے سے کہا کہ ’’ہم وقت سے پہلے فتح کا اعلان نہیں کرنا چاہتے کیوں کہ ابھی ہمیں بہت آگے جانا ہے۔ جتنے زیادہ لوگوں کو ٹیکہ لگایا جائے گا، معاشرہ اتنا زیادہ محفوظ ہوگا‘‘۔

انہوں نے وضاحت کی ہے کہ نئے کورونا وائرس کے مختلف ویرینٹ کے امکانات، جو موجودہ ویکسین کے اثر کو کم کرسکتے ہیں، تب تک برقرار رہیں گے جب تک کہ دنیا بھر میں ’کچھ حد تک سرگرمی‘ جاری رہتی ہے۔

جانس ہاپکنز یونیورسٹی (جے ایچ یو) کا اندازہ ہے کہ عالمی سطح پر، مئی کے آغاز تک یومیہ معاملے نصف سے کم ہو جائیں گے۔ امراض پر قابو پانے اور روک تھام کے مرکز کا کہنا ہے کہ گذشتہ جمعہ تک، 12 سال اور اس سے زیادہ عمر کے امریکی شہریوں میں سے 59.1 فیصد افراد کو اس ویکسین کی کم از کم ایک خوراک لگائی جاچکی تھی۔