آندھرا پردیش: نقل مکانی کرنے والے مزدوروں کو لے جانے والی کشتیوں کے ڈوبنے سے 8 افراد غرق

آندھرا پردیش کے سلیرو ندی میں مہاجر مزدوروں کو لے جانے والی دو کشتیاں ڈوب گئیں، آٹھ افراد ڈوب گئے۔ اطلاعات کے مطابق حیدرآباد کے مضافات میں اینٹوں کے بھٹوں میں کام کرنے والے افراد گھر واپس جانے کے لئے سیلور پہنچے۔ لاک ڈاؤن کی وجہ سے، گاڑیوں کی عدم دستیابی کی وجہ سے، وہ دیر رات دیسی کشتیوں پر سوار ہوکر جارہے تھے کہ اچانک کشتیاں ڈوب گئیں۔

حیدرآباد: ریاست آندھرا پردیش کے سلیرو ندی میں نقل مکانی کرنے والے مزدوروں کو لے جانے والی دو کشتیاں ڈوب گئیں جس کے نتیجہ میں 8 افراد غرق ہوگئے۔

فوری ملی اطلاعات کے مطابق حیدرآباد کے نواح میں اینٹ کی بھٹیوں میں کام کرنے والے افراد اپنے ارکان خاندان کے ساتھ آبائی ریاست واپس ہونے کیلئے کل رات سیلور پہنچے۔ لاک ڈاون کی وجہ سے گاڑیوں کی سہولت دستیاب نہ ہونے کی وجہ سے وہ رات دیرگئے دیسی کشتیوں میں سوار ہوکر جارہے تھے کہ اچانک کشتیاں ڈوب گئیں۔

بتایا گیا ہے کہ ان کی تعداد تقریبا 35 تھی۔ کشتیوں میں دس تا 11 افراد کو ایک کے بعد ایک لے جایا جارہا تھا کہ یہ حادثہ ہوا۔ معلوم ہوا ہے اس وقت کشتیوں میں 11 سوار تھے جن میں بچے بھی شامل ہیں۔ اس واقعہ میں 8 افراد غرق ہوگئے۔ تین افراد بچ نکلنے میں کامیاب ہوگئے۔ ضلع حکام کی جانب سے بچاؤ راحت کاری کے کام جاری ہیں۔