سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

راجستھان میں آج سے 24 مئی تک سخت لاک ڈاؤن نافذ، وزیر اعلی کی لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کرنے کی اپیل

عالمی مہاماری کورونا کی دوسری لہر کا سلسلہ توڑنے کے لئے راجستھان میں آج صبح 5 بجے سے 24 مئی تک سخت لاک ڈاؤن نافذ ہوگیا ہے۔ اس دوران، ہنگامی اور ضروری خدمات، میڈیکل، دودھ اور دیگر ضروری خدمات کے لئے رعایت رہے گی۔

جے پور: راجستھان میں عالمی وبا کورونا کی دوسری لہر کی چین توڑنے کے لئے آج صبح پانچ بجے سے لے کر چوبیس مئی تک سخت لاک ڈاؤن نافذ ہوگیا ہے۔

اس مدت کے دوران، ہنگامی اور ضروری خدمات، میڈیکل، دودھ اور دیگر ضروری خدمات کے لئے رعایت رہے گی۔ قبل ازیں، وزیر اعلی اشوک گہلوت نے کہا کہ ریاست بھر میں لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کو یقینی بنایا جائے۔

انہوں نے عہدیداروں سے کہا کہ ریاست کے عوام کی زندگی کی حفاظت کے لئے لاک ڈاؤن کا اثر پہلے دن سے گاؤں ڈھانی تک نظر آنا چاہئے۔ اس میں کسی قسم کی نرمی نہیں برتی جانی چاہئے۔ جو بھی شخص رہنما ہدایات کی خلاف ورزی کرے، اس کے خلاف سختی سے کارروائی کی جائے۔ انہوں نے کہا کہ جانچ، علاج، ویکسینیشن اور وسائل میں توسیع کے لئے تمام کوششوں کے ساتھ، حکومت انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کرائے گی۔ اس کے بغیر، اس مہلک لہر کو روک پانا ممکن نہیں ہے۔

ریاست کے باشندے انتہائی سنجیدگی اور ذمہ داری کے ساتھ لاک ڈاؤن پر عمل کریں

انہوں نے اتوار کی رات وزیراعلیٰ کی رہائش گاہ پر ویڈیو کانفرنسوں کے ذریعے کووڈ انفیکشن، لاک ڈاؤن اور وسائل کی دستیابی سمیت دیگر موضوعات پر ایک اعلی سطح کا جائزہ لیا۔ اس کے بعد انہون نے کہا کہ کورونا انفیکشن شہروں کے ساتھ ساتھ گاؤں ڈھانی میں بھی پھیل رہا ہے۔ اس سے ہونے والی اموات کافی تشویشناک ہیں۔ ایسی صورتحال میں ریاست کے باشندے انتہائی سنجیدگی اور ذمہ داری کے ساتھ لاک ڈاؤن پر عمل کریں۔ انہوں نے ہدایت دی کہ لوگوں کو بیدار کرنے کے لئے پولیس فورس تھانہ اور چوکی کی سطح تک فلیگ مارچ کریں۔

وزیر اعلی نے محکمہ میڈیکل اینڈ ہیلتھ کے عہدیداروں سے کہا ہے کہ وہ شہروں کے ساتھ ساتھ دیہی علاقوں سے آنے والے مریضوں کو ریفرل ٹرانسپورٹ کی مفت سہولت فراہم کرائیں۔ نیز نجی اسپتالوں میں مریضوں سے آکسیجن، بیڈ اور وینٹیلیٹر وغیرہ کی زیادہ قیمت وصول کرنے کے پیش نظر ان سہولیات کی قیمتوں کا عقلی اعتبار سے تعین کیا جائے۔