سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

مغربی بنگال: اسمبلی انتخابات کے ساتویں مرحلے کے لئے ووٹنگ شروع

مغربی بنگال میں 294 نشستوں کے لئے آٹھ مرحلے کے اسمبلی انتخابات کے ساتویں مرحلے کے لئے ووٹنگ آج صبح سات بجے شروع ہوئی۔

کولکاتہ: مغربی بنگال میں 294 نشستوں کے لئے آٹھ مرحلے کے اسمبلی انتخابات کے ساتویں مرحلے میں پیر کی صبح 34 نشستوں کے لئے سخت حفاظتی انتظامات کے درمیان ووٹنگ کا آغاز ہوا۔

ساتویں مرحلے کے لئے ووٹنگ آج صبح سات بجے شروع ہوئی۔ اس دوران مرشد آباد سمیت ریاست کے دیگر تمام پولنگ بوتھوں کے باہر رائے دہندگان کی لمبی قطاریں دیکھی گئیں، جو اپنے ووٹ ڈالنے کے منتظر تھے۔ ریاست کے تمام پولنگ بوتھوں پر کورونا پروٹوکول پر عمل کیا جا رہا ہے۔

کچھ امیداوروں کے انتقال کے باعث 34 نشستوں پر انتخابات ہو رہے ہیں

ریاست میں ساتویں مرحلے کے پولنگ کا آغاز آج صبح پانچ اضلاع اور 34 اسمبلی نشستوں پر ہوا۔ جن پانچ اضلاع میں ووٹنگ جاری ہے ان میں مالدہ پارٹ ۔ 1، کولکتہ جنوبی، مرشد آباد پارٹ 1، مغربی وردھمان اور جنوبی دیناج پور شامل ہیں۔ بنگال کے ساتویں مرحلے میں کل 34 نشستوں پر 37 خواتین امیدواروں سمیت کل 268 امیدوار کی قسمت داؤ پرلگی ہوئی ہیں۔ اس سے قبل اس مرحلے میں 36 نشستوں پر انتخابات ہونے تھے، جن میں سے شمشیر گنج اور جانگی پور کے علاقوں کے امیداوروں کے انتقال کے باعث 34 نشستوں پر انتخابات ہو رہے ہیں۔

شمشیر گنج اور جانگی پور اسمبلی حلقوں کے لئے الیکشن کمیشن نے دوبارہ انتخابات کا نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ اب ان دونوں جگہوں پر 16 مئی کو انتخابات ہوں گے اور انتخابی عمل کا مکمل عمل 21 مئی تک مکمل ہوجائے گا۔

اب تک 294 رکنی اسمبلی میں سے 223 سیٹوں پر پولنگ مکمل

ریاست میں چھ مرحلوں کے انتخابات میں اب تک 294 رکنی اسمبلی میں سے 223 سیٹوں پر پولنگ مکمل ہوچکی ہے۔

الیکشن کمیشن نے ریاست میں آزادانہ اور پرامن ووٹنگ کے لئے مرکزی اور ریاستی سیکیورٹی فورسز کی تعینات کرکے سیکیورٹی کے وسیع انتظامات کیے ہیں۔

بنگال میں ساتویں مرحلے میں، امیدواروں کی تقدیر کا فیصلہ 81.88 لاکھ سے زیادہ رائے دہندگان کریں گے۔ ان میں 39.87 لاکھ خواتین اور 221 تیسرے درجے کے ووٹر شامل ہیں۔ پولنگ کے لئے کل 11376 پولنگ اسٹیشن قائم کئے گئے ہیں۔

برسراقتدار ترنمول کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی ریاست کی تمام 34 نشستوں پر انتخاب لڑ رہی ہیں۔ کانگریس، متحدہ محاذ کے بینر کے تحت انتخاب لڑرہی ہے۔ کانگریس 18 نشستوں پر، مارکسسٹ کی کمیونسٹ پارٹی 12، آئی ایس ایف کی چار، آر ایس پی کی تین اور آل انڈیا فارورڈ بلاک ایک نشست پر انتخاب لڑ رہی ہے۔  اس کے علاوہ بہوجن سماج پارٹی 25 نشستوں اور 63 آزاد امیدواروں کے سمیت دیگر 74 امیدوار اپنی قسمت آزما رہے ہیں۔