سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

اجمیر میں کورونا مریضوں کو گھر پر علاج فراہم کرنے کی ہدایت

راجستھان کے اجمیر میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے نمٹنے کے لئے، ضلعی انتظامیہ نے ویکسین کی دستیابی، تنہائی اور دیگر معلومات اکٹھا کرنے کے لئے کورونا مریضوں کے گھروں کا دورہ کرنے کا حکم دیا ہے۔

اجمیر: راجستھان کے اجمیر میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرات کو دور کرنے کے لئے ضلع انتظامیہ نے اجمیر میں کورونا مریضوں کے گھر جاکر ویکسین کی دستیابی، تنہائی اور دیگر معلومات اکٹھا کرنے کے احکامات دیئے۔

ضلع کلکٹر پرکاش راج پروہت نے آج انسیڈنٹ کمانڈروں کو یہ ہدایات دیں۔ اس کے تحت انسیڈنٹ کمانڈر اجمیر میں منتخب ایک ہزار سے زیادہ کورونا مریضوں کے گھر پہنچے گا اور معلومات حاصل کرے گا۔

ادھر، ریاست کے طبی اور صحت کے وزیر ڈاکٹر رگھو شرما نے آکسیجن کی کمی کے پیش نظر جواہر لال نہرو اسپتال میں 800 سلنڈر بھیجے ہیں، جو سنگین مریضوں کے لئے استعمال ہوں گے۔ اسپتال سپرنٹنڈنٹ ڈاکٹر انل جین نے کووڈ وارڈوں میں جسمانی تصویر بنائی ہے اور مریضوں میں آکسیجن کی سطح بڑھانے کے لئے عوام کیلئے بھی یہ جاری کیا ہے۔ اگرمریض معدہ کے مخالف سمت پر لیٹا ہے تو اس کے آکسیجن کی سطح میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ تصویر میں دی گئی ہدایات کے مطابق جو افراد آکسیجن کی کمی کا شکار ہیں وہ گھر میں بھی آکسیجن کی سطح بڑھا سکتے ہیں۔

اجمیر شمالی کے ایم ایل اے اور سابق وزیر تعلیم واسودیو دیوانانی نے کورونا کنٹرول کے لئے ایم ایل اے فنڈ سے 40 لاکھ روپے کی امداد فراہم کی ہے جس کے ذریعہ آکسیجن پلانٹ اور آکسیجن کنسنٹریٹر آلات کی خریداری کی جائے گی۔