نئی دہلی میں اسرائیلی سفارت خانے کے قریب معمولی دھماکہ، کوئی زخمی نہیں، ہائی الرٹ جاری

دھماکہ جندال ہاؤس کے قریب ہوا جو وجے چوک سے تقریبا 1.5 کیلومیٹر دور ہے جہاں بیٹنگ ریٹریٹ کی تقریب چل رہی تھی۔ دھماکے کے بعد شام تقریبا 05:10 بجے دہلی فائر سروس کو کال موصول ہوئی۔

نئی دہلی: اے پی جے عبد الکلام روڈ پر اسرائیلی سفارت خانے کے قریب جمعہ کے روز ایک کم شدت والا دھماکہ ہوا۔ کسی جانی نقصان یا زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ہے۔ پولیس نے بتایا کہ تین سے چار گاڑیوں کی ونڈ سکرین کو نقصان پہنچا ہے۔ اسپیشل سیل، بم ڈسپوزل اسکواڈ، اور فارینسک ٹیمیں موقع پر پہنچیں اور دھماکے میں استعمال ہونے والے ابتدائی شواہد اور دیگر مواد اٹھا لیں۔

یہ دھماکہ جندال ہاؤس کے قریب ہوا جو وجے چوک سے محض ڈیڑھ کلومیٹر دور واقع ہے۔ یہاں بیٹنگ ریٹریٹ کی تقریب چل رہی تھی۔ دھماکے کی جگہ وزیر اعظم نریندر مودی کی سرکاری رہائش گاہ  7 لوک کلیان مارگ سے بہت دور ہے۔

فائر عہدیداروں نے بتایا کہ دھماکے کے بعد شام تقریبا 05:10 بجے دہلی فائر سروس کو فون آیا۔ دھماکے کی وجہ سے لگی ایک معمولی سی آگ پر قابو پانے کے لئے فوری طور پر فائر ٹینڈرز کو موقع پر پہنچایا گیا۔ پولیس نے بتایا کہ ابتدائی تفتیش سے پتہ چلا ہے کہ دھماکہ سنسنی پیدا کرنے کی ایک شرارتی کوشش کی نشاندہی کرتا ہے۔ وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر نے کہا کہ انہوں نے اپنے اسرائیلی ہم منصب سے بات کی ہے اور سفارت خانہ کے عملے کو مکمل تحفظ کا یقین دلایا ہے۔

ڈاکٹر جے شنکر نے ٹویٹ کیا ہے کہ "ابھی ابھی اسرائیلی سفارت خانے کے باہر ہونے والے دھماکے کے بارے میں اسرائیلی ایف ایم گبی اشکنازی سے بات ہوئی۔ ہم اس واقعہ کو بہت سنجیدگی سے لئے ہیں۔ سفارت خانہ اور اسرائیلی سفارت کاروں کو مکمل تحفظ فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی گئی ہے۔ معاملہ زیر تفتیش ہے اور مجرموں کو تلاش کرنے میں بخشا جائے۔”

اسرائیل کے وزیر خارجہ نے ایک بیان میں کہا ہے کہ نئی دہلی میں تمام سفارت کار اور دیگر عملہ محفوظ ہے اور ہندوستانی حکام کے ساتھ مستقل رابطے میں ہے۔ دریں اثنا، مرکز نے ملک بھر میں تمام ہوائی اڈوں، اہم تنصیبات اور سرکاری عمارتوں کے لئے الرٹ جاری کیا ہے۔

سکیورٹی سیٹ اپ کے ایک عہدیدار کے مطابق تمام ہوائی اڈوں پر روانگی گیٹ پر سی آئی ایس ایف کمانڈوز کی اضافی تعیناتی کے لئے سیکیورٹی اہلکاروں کی اضافی تعیناتی کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

فروری 2012 میں بھی اسی علاقے میں دھماکہ ہوا تھا جس میں اسرائیل سفارت خانے کی ایک خاتون اہلکار زخمی ہوگئی تھیں۔ موٹرسائیکل سے چلنے والے دو شرپسندوں نے ایک گاڑی کے پچھلے حصے پر اسٹیکر بم استعمال کیا تھا۔