سپریم کورٹ نے بازار میں تیزی کے دوران سیبی اور سیٹ کو ہوشیار رہنے کی مشورت دی ہے۔

سپریم کورٹ نے بین الاقوامی سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن...

مرکزی حکومت کا الرٹ، وزارت صحت نے تمام ریاستوں کے لیے ایڈوائزری جاری کی

 مہاراشٹرا میں زیكا وائرس کے کچھ کیسز سامنے آنے...

بھارت-منگولیا مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ” میگھالیہ میں شروع

بھارت اور منگولیا کے مشترکہ فوجی مشق "نومیڈک ایلیفینٹ"...

ہاتھرس حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے صدر اور وزیراعظم کی تعزیت

صدر دروپدی مرمو اور وزیراعظم نریندر مودی نے منگل...

راشٹریہ شکشک ایوارڈ کے لیے خود نامزدگی 15 جولائی تک: تعلیم وزارت

راشٹریہ شکشک ایوارڈ 2024 کے لیے اہل اساتذہ سے...

ایگزٹ پول میں سبقت بھلے ہی مہا گٹھ بندھن کو ہو لیکن ایگزیکٹ پول کے نتائج این ڈی اے کے حق میں ہوں گے: شاہنواز

ایگزٹ پول کے نتائج مہا گٹھ بندھن کے لوگوں کیلئے دو دن کی خوشی لیکر آئی ہے لیکن کل اکثریت سے این ڈی اے کی حکومت بہار میں پھر سے بنے گی شاہنواز حسین نے کہا۔

پٹنہ: بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے آج دعویٰ کیا کہ انتخاب کے بعد سروے ( ایگزٹ پول) میں مہا گٹھ بندھن کو آگے بتایا جارہا ہے لیکن کل ووٹوں کی گنتی کے بعد جب انتخابی نتائج آئیں گے تو وہ قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کے حق میں ہوں گے۔

بی جے پی کے قومی ترجمان سید شاہنواز حسین نے آج کہا کہ بہا رمیں ختم ہوئے تینوں مراحل کے انتخاب میں وزیراعظم نریندر مودی اور وزیراعلیٰ نتیش کمار کے تئیں لوگوں میں کافی جوش وخرش دیکھنے کو ملا۔ کثیر تعداد میں رائے دہندوں نے این ڈی اے کے حق میں ووٹ کیا ہے۔ حالانکہ آخری مرحلہ کی ووٹنگ کے بعد 07 نومبر کی شام جو ایگزٹ پول دکھائے گئے تھے اس میں سبقت بھلے ہی مہا گٹھ بندھن کو ہو لیکن دس نومبر کو ایگزیکٹ پول (حقیقی رائے شمای) کے نتائج این ڈی اے کے حق میں ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ کل ہی دو پہر 12 بجے تک یہ طے ہو جائے گا کہ بہار میں اکثریت سے این ڈی اے کی حکومت بننے جارہی ہے اور مسٹر نتیش کمار پھر سے بہار کے وزیراعلیٰ عہدہ کی کمان سنبھالیں گے۔

2015 میں ایگزٹ پول غلط ثابت ہوا تھا

مسٹر حسین نے کہا کہ سبھی کو یاد ہوگا کہ سال 2015 میں ایگزٹ پول میں این ڈی اے کی حکومت بننے کے اشارے کئے گئے تھے لیکن اس وقت یہ غلط ثابت ہوا تھا۔ اس وقت این ڈی اے میں جنتادل یونائیٹڈ (جے ڈی یو) شامل نہیں تھی۔ انہوں نے کہا کہ اسی طرح اب تک کئی ایگزٹ پول غلط ثابت ہوچکے ہیں۔ اس کے پیچھے کی وجہ ایگزٹ پول کا سیمپل سائز ہوتا ہے جو کہ ریاست کی آبادی کے حساب سے کافی چھوٹا ہوتا ہے اس لئے حقیقی صورتحال کا ادراک نہیں ہو پاتا ہے۔

بی جے پی کے قومی ترجمان نے کہا کہ ان کی پارٹی بوتھ سطح کے کارکنان سے ملے فیڈ بیک کی بنیاد پر اندازہ کرتی ہے۔ اس لحاظ سے بی جے پی کا سیمپل سائز ایگزٹ پول کے سیمپل سائز سے کئی گنا بڑا ہوتا ہے۔

اسی اندازہ کی بنیاد پر وہ یہ کہہ سکتے ہیں کہ ایگزٹ پول کے نتائج مہا گٹھ بندھن کے لوگوں کیلئے دو دن کی خوشی لیکر آئی ہے۔ کل جب ایگزیکٹ پول کی گنتی شروع ہوگی تو اکثریت سے این ڈی اے کی حکومت بہار میں پھر سے بنے گی اور بہار کے مفاد میں پھر سے آئندہ پانچ سال کیلئے مسٹر نتیش کمار سوشاسن اور ترقی کا راج قائم کریں گے۔