منگل, جون 6, 2023
Homeقومیبھگوان رام کے نظریات کی پیروی سبھی ہندوستانیوں کا فریضہ: نریندر مودی

بھگوان رام کے نظریات کی پیروی سبھی ہندوستانیوں کا فریضہ: نریندر مودی

مودی نے یہاں دیپ اتسو کا افتتاح کرنے سے پہلے رام کتھا پارک میں بھگوان رام کی علامتی راج ابھیشیک کرنے کے بعد اپنے خطاب میں یہ باتیں کہیں

اجودھیا: وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کو اترپردیش میں شری رام نگری اجودھیا میں چھٹے دیپ اتسو تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ہر ہندوستانی کے عقیدے کا مرکز شری رام کے اقدار کو فرض منصبی قرار دیا۔ انہوں نے ملکی باشندوں سے اپیل کی کہ رام فریضے۔ جذبے سے منھ نہیں موڑتے ہیں بھگوان رام کے اقدار۔نظریات پر چلنا سبھی ہندوستانیوں کا فریضہ ہے۔

مودی نے یہاں دیپ اتسو کا افتتاح کرنے سے پہلے رام کتھا پارک میں بھگوان رام کی علامتی راج ابھیشیک کرنے کے بعد اپنے خطاب میں یہ باتیں کہیں۔ وزیر اعظم مودی نے موجودہ حالات میں شری رام کے نظریات کی عملی نوعیت کی بھی وضاحت کی۔ انہوں نے کہا ’رام کسی کو پیچھے نہیں چھوڑتے۔ رام ذمہ داریوں سے منہ نہیں موڑتے۔ اس لئے رام ہندوستان کے اس جذبے کا مظہر ہے جو مانتی ہے کہ ہمارے حقوق ہمارے فرائض سے خود واضح ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ بھگوان رام نے وعدوں میں، اپنے نظریات میں، اپنی حکمرانی میں، اپنے نظم و نسق میں جن اقدار کو قائم کیا وہ ‘سب کا ساتھ-سب کا وکاس’ کی تحریک ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ بھگوان رام کی اقدار بھی ‘سبکا وشواس-سبکا پرایاس’ کی بنیاد ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا ’جب شری رام کا ابھیشیک ہوتا ہے، تو بھگوان رام کے اقدار و نظریات مزید پختہ ہو جاتے ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ اسی وجہ سے بھگوان رام آج بھی ہندوستان میں لوگوں کے عقیدے کا مرکز ہیں اور عام آدمی کی زندگی میں عملی اور مثالی ہیں۔ مودی نے کہا ’بھگوان رام کو ’مریادا پرشوتم‘ کہا جاتا ہے۔ مریادا عزت اور احترام کا درس دیتی ہے اور عزت کا احساس جس کی اپیل کرتی ہے وہ فرض شناشی ہے۔

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow
RELATED ARTICLES

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow

Most Popular

Recent Comments