بدھ, جون 7, 2023
Homeسیاستآر ایس ایس کا خفیہ ایجنڈا ہے اگنی پتھ اسکیم: سوامی

آر ایس ایس کا خفیہ ایجنڈا ہے اگنی پتھ اسکیم: سوامی

مسٹر کمار سوامی نے دعویٰ کیا کہ آر ایس ایس اگنی پتھ کے نفاذ کے ذریعے ہندوستان میں نازی تحریک شروع کرنے کی کوشش کر رہی ہے

بنگلورو: کرناٹک کے سابق وزیر اعلی ایچ ڈی کمار سوامی نے پیر کو کہا کہ اگنی پتھ اسکیم ہندوستانی فوج پر کنٹرول حاصل کرنے کے لئے راشٹریہ سویم سنگھ (آر ایس ایس) کا خفیہ ایجنڈا ہے۔
مسٹر کمار سوامی نے یہاں نامہ نگاروں سے کہا کہ اس طرح سے چار سال کی ڈیوٹی مکمل کرنے کے بعد اگنی ویر فوج کے اندر اور باہر آر ایس ایس کارکن کے طور پر کام کریں گے۔

انہوں نے سوال اٹھایا کہ کیا انہیں آر ایس ایس کے لیڈر بھرتی کریں گے یا فوج۔ اس طرح اب جو 10 لاکھ لوگ فوج میں بھرتی ہوں گے وہ آر ایس ایس کارکنان کو فوج میں شامل کرسکتے ہیں۔ وہ فوج میں ڈھائی لاکھ آر ایس ایس کارکنوں کو قائم کرسکتے ہیں اور اس کا پوشیدہ ایجنڈا یہ ہے کہ جو 75 فیصد ہیں انہیں 11 لاکھ روپے دے کر باہر بھیجا جائے گا اور وہ پورے ملک میں پھیل جائیں گے۔

فوج کے اندر اور باہر آر ایس ایس کے لوگ ہوں گے

انہوں نے کہا کہ فوج کے اندر اور باہر آر ایس ایس کے لوگ ہوں گے۔ وہ آر ایس ایس کے ذریعے فوج پر قبضہ کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ مسٹر کمار سوامی نے دعویٰ کیا کہ آر ایس ایس اگنی پتھ کے نفاذ کے ذریعے ہندوستان میں نازی تحریک شروع کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔

مسٹر کمار سوامی کے تبصرے پر جوابی حملہ کرتے ہوئے، بی جے پی کے قومی ترجمان شہزاد پونا والا نے کہا کہ یہ ایک نفرت انگیز تبصرہ ہے جو مسلح افواج اور ہندوستانی اداروں کی براہ راست ہندوستان کی توہین کر رہا ہے۔ مسٹر پونا والا نے کہا کہ یہ وہی لوگ ہیں جنہوں نے سرجیکل اسٹرائیک اور بالاکوٹ ایئر اسٹرائیک پر سوال اٹھائے تھے۔ کیا مسلح افواج اپنے اداروں کو اس طرح سے سمجھوتہ کرنے کی اجازت دے گی۔

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow
RELATED ARTICLES

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow

Most Popular

Recent Comments