ہفتہ, مارچ 25, 2023
Homeقومیایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ کے نفاذ کے لیے وکلاء نے آج اپنا عدالتی...

ایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ کے نفاذ کے لیے وکلاء نے آج اپنا عدالتی کام کاج بند رکھا

راجستھان کے اجمیر میں ریاست گیر کال کے تحت ضلع کے تمام عدالتوں سے وابستہ وکلاء نے عدالتی کام معطل کیا اور عدالت کے احاطے میں ایک ساتھ جمع ہو کر ایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ نافذ کرنے کا مطالبہ کیا۔

اجمیر: راجستھان کے اجمیر میں ریاست گیر کال کے تحت ضلع کے تمام عدالتوں سے وابستہ وکلاء آج ہڑتال پر تھے اور ایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ کے نفاذ کے مطالبے کے لیے اپنا عدالتی کام بند کر دیا۔

اجمیر ڈسٹرکٹ بار ایسوسی ایشن کے صدر موہن سنگھ راٹھوڑ اور راجستھان ریونیو ایڈوکیٹس ایسوسی ایشن کے صدر سریندر کمار شرما کی قیادت میں اجمیر ڈسٹرکٹ بار سے وابستہ عدالتوں کے وکلاء اور ریونیو بار سے وابستہ وکلاء نے عدالتی کام معطل کیا اور عدالت کے احاطے میں ایک ساتھ جمع ہو کر ایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ نافذ کرنے کا مطالبہ کیا۔

سیشن کورٹ اور ریونیو ڈویژن سے منسلک اجمیر ضلع کے کیکری، کشن گڑھ، بیاور، پشکر، نصیر آباد وغیرہ میں وکلا کے اپنا کام کاج بند رکھنے کی بھی اطلاعات ہیں۔

بار کے صدر موہن سنگھ راٹھوڑ نے بتایا کہ ریاستی حکومت کی طرف سے کئی یادداشتوں کے ذریعے ایڈووکیٹ پروٹیکشن ایکٹ پر عمل درآمد کا مطالبہ کیا گیا ہے۔ کیونکہ کئی بار وکلاء کو سنگین حالات سے نمٹنا پڑتا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اگر آج ہمارے احتجاج کے باوجود حکومت نہیں جاگی تو اس مانسون سیشن میں ایم ایل اے سے اسمبلی میں رابطہ کیا جائے گا تاکہ ان کا مطالبہ پورا کیا جا سکے۔

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow
RELATED ARTICLES

Stay Connected

1,388FansLike
170FollowersFollow
441FollowersFollow

Most Popular

Recent Comments