دہلی میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ کے کمرے میں آگ پر قابو پا لیا گیا

 دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن...

بھارت نے نئی نسل کی آکاش میزائل کا کامیاب تجربہ کیا

ڈی آر ڈی او نے نئی نسل کی ’آکاش...

تلنگانہ حکومت نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ کرتی ہے

تلنگانہ حکومت نے نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ...

مغربی بنگال جوائنٹ انٹرننس امتحان 18 جولائی کو منعقد ہونے کا امکان

مغربی بنگال جوائنٹ انٹرننس امتحان کے انعقاد کو لے کر قیاس آرائیوں کے درمیان ریاستی جوائنٹ انٹرننس ایگزام بورڈ نے واضح کردیا ہے کہ ایک ہفتے کی تاخیر سے امتحان کا انعقاد ہوگا۔

کلکتہ: مغربی بنگال میں مدھیامک اور ہائر سیکنڈری امتحات کے ملتوی ہونے کے بعد سے ہی مغربی بنگال جوائنٹ انٹرننس امتحان کے انعقاد کو لے کر قیاس آرائی کی جارہی تھی۔ تاہم ریاستی جوائنٹ انٹرننس ایگزام بورڈ نے واضح کردیا ہے کہ ایک ہفتے کی تاخیر سے امتحان کا انعقاد ہوگا۔

ریاستی جوائنٹ انٹرننس بورڈ کے ذرائع نے آج بتایا کہ مشترکہ داخلہ امتحان (جے ای ای مین 2021) رواں سال میں ہی منعقد ہوگا۔ تاہم، ٹسٹ 11 جولائی کے بجائے 18 جولائی کو ہوگا۔ اس سال یہ مشترکہ (جوائنٹ انٹری امتحان 2021) پہلے آف لائن امتحان ہونے جا رہا ہے۔ یعنی طلباء کو گھر بیٹھے نہیں، ٹسٹ سنٹر جاکر ٹسٹ دینا پڑے گا۔

بورڈ ذرائع کے مطابق امیدواروں کے گھروں کے قریب ہی سنٹر دیا جائے گا۔ یہ ٹسٹ کل 264 مراکز میں ہوں گے۔ مشترکہ ٹسٹ کا نتیجہ 14 اگست تک سامنے آجائیں گے۔ داخلہ کا عمل 15 ستمبر تک مکمل ہوجائے گا۔ بورڈ نے کہا کہ اس سال نہ صرف مشترکہ داخلہ بلکہ کل 11 مزید امتحانات لئے جائیں گے۔

اس ضمن میں ریاستی جوائنٹ انٹرننس بورڈ کی جانب سے ریاستی حکومت سے رابطہ کیا گیا تھا۔ سب سے بڑی بات یہ ہے کہ یہ ٹسٹ منسوخ کرنا کسی بھی طرح ممکن نہیں تھا۔ کیونکہ یہ ایک داخلہ امتحان ہے۔ اس امتحان میں کامیابی حاصل کرنے والوں کو مختلف انجینئرنگ، فارمیسی قومی کورس میں داخلہ لینے کا موقع ملتا ہے۔