دہلی میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ کے کمرے میں آگ پر قابو پا لیا گیا

 دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن...

بھارت نے نئی نسل کی آکاش میزائل کا کامیاب تجربہ کیا

ڈی آر ڈی او نے نئی نسل کی ’آکاش...

تلنگانہ حکومت نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ کرتی ہے

تلنگانہ حکومت نے نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ...

مدھیامک اور ہائر سیکنڈری امتحانات کے نتائج کا اعلان جولائی کے اواخر تک: ممتا بنرجی

آج وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے کہا ہے کہ جولائی کے اواخر تک مدھیامک اور ہائر سیکنڈری امتحانات کے نتائج جاری کردئیے جائیں گے۔ تاہم نتائج کن بنیادوں پر جاری کئے جائیں گے وہ محکمہ تعلیم اور سیکنڈری و ہائر سیکنڈری اس کا اعلان کریں گے۔

کلکتہ: سی بی ایس سی کی طرح مغربی بنگال حکومت نے مدھیامک اور ہائر سیکنڈری کے امتحانات ملتوی کردئیے ہیں۔ تاہم آج وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے کہا ہے کہ جولائی کے اواخر تک مدھیامک اور ہائر سیکنڈری امتحانات کے نتائج جاری کردئیے جائیں گے۔ تاہم نتائج کن بنیادوں پر جاری کئے جائیں گے وہ محکمہ تعلیم اور سیکنڈری و ہائر سیکنڈری اس کا اعلان کریں گے۔

سپریم کورٹ کے مشاہدات اور عوامی رائے عامہ اور ماہرین کی کمیٹی کی رپورٹ کی بنیاد پر وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے مدھیامک اور ہائر سیکنڈری کے امتحانات ملتوی کرنے کا اعلان کیا تھا۔مدھیامک اور ہائر سیکنڈری میں کل 21 لاکھ امیدوار ہیں۔ حکومت نتائج کی تیاری کے لئے ایسا نظام مرتب کررہی ہے جس میں کسی کے ساتھ نا انصافی نہ ہو۔

وزیر اعلی نے آج پریس کانفرنس میں کہا کہ میں چاہتی ہوں کہ طلباء کو کسی بھی قسم کا نقصان نہ۔ ان کا مستقبل برباد نہ ہو۔ یہ بچے ہمارے عزیز اور مستقبل کے نونہال ہیں۔ میں محکمہ تعلیم سے کہوں گی کہ وہ نتائج دینے سے پہلے تمام پہلوؤں کی جانچ پڑتال کریں تاکہ ثانوی اور ہائر سیکنڈری امتحان دینے والوں کو بغیر امتحان کے تشخیص میں کوئی ذہنی پریشانی نہ ہو۔ فیصلہ طلباء کے حق میں کیا جانا چاہئے۔