دہلی میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ کے کمرے میں آگ پر قابو پا لیا گیا

 دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن...

بھارت نے نئی نسل کی آکاش میزائل کا کامیاب تجربہ کیا

ڈی آر ڈی او نے نئی نسل کی ’آکاش...

تلنگانہ حکومت نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ کرتی ہے

تلنگانہ حکومت نے نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ...

بائیڈن، طیب اردگان کے درمیان مذاکرات: افغانستان کے بارے میں بائیڈن کا جواب، ‘میں اچھا محسوس کر رہا ہوں’

ترکی کے صدر رجب طیب اردگان سے ملاقات کے بعد، امریکی صدر جو بائیڈن نے کہا، "ہم نے صدر رجب طیب اردوان کے ساتھ لمبی بات چیت کی ہے۔ میں اس ملاقات کے بارے میں اچھا محسوس کر رہا ہوں۔

بروسیلز: امریکی صدر جو بائیڈن نے ترکی کے صدر رجب طیب اردگان سے ملاقات کے بعد کہا کہ ہم نے صدر رجب طیب ایردوان کے ساتھ کافی طویل مذاکرات کئے۔ ملاقات کے بارے میں میں اچھا محسوس کر رہا ہوں۔

امریکہ کے صدر جو بائیڈن نے کل ترکی کے صدر رجب طیب ایردوان کے ساتھ ملاقات کے بارے میں کہا ہے کہ ”میں مذاکرات کے بارے میں اچھا محسوس کر رہا ہوں”۔

ترکی میڈیا کی اطلاع کے مطابق بائیڈن نے یورپی یونین ۔ امریکہ سربراہی اجلاس کے لئے یورپی یونین کونسل میں یورپی یونین کمیشن کی سربراہ اُرسولا وان ڈر لئین اور یورپی یونین کونسل کے سربراہ چارلس میشل کے ساتھ ملاقات کی۔

اجلاس میں شرکت کے لئے جاتے ہوئے داخلی دروازے پر انہوں نے صحافیوں کے ساتھ مختصر بات چیت کی۔

بائیڈن سے پوچھا گیا کہ صدر رجب طیب ایردوان کے ساتھ کل کی ملاقات میں کیا ترکی کی افغانستان میں موجودگی کے بارے میں آپ کے درمیان اتفاقِ رائے ہو گیا ہے؟ کیا آپ نے اس موضوع پر بات چیت کی ہے؟

سوال کے جواب میں بائڈن نے کہا ہے کہ ”ہم نے کافی طویل مذاکرات کئے۔ ملاقات کے بارے میں میں اچھا محسوس کر رہا ہوں”۔ بائیڈن دیگر سوالات کا جواب دئیے بغیر وان ڈر لئین اور میشل کے ساتھ ملاقات کے لئے چلے گئے۔