دہلی میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ کے کمرے میں آگ پر قابو پا لیا گیا

 دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن...

بھارت نے نئی نسل کی آکاش میزائل کا کامیاب تجربہ کیا

ڈی آر ڈی او نے نئی نسل کی ’آکاش...

تلنگانہ حکومت نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ کرتی ہے

تلنگانہ حکومت نے نئی برقی پالیسی لانے کا فیصلہ...

حیدرآباد میں کووڈ مریضوں کیلئے اویسی کا 1.40 کروڑ روپئے کے پیکیج کا اعلان

حیدرآباد میں کووڈ مریضوں کیلئے صدر مجلس بیرسٹر اسد الدین اویسی نے 1.40 کروڑ روپئے کے پیکیج کا اعلان کیا ہے۔ کووڈ ہیلپ لائن اور آکسیجن بینک کے قیام کے لئے فنڈس صرف کئے جائیں گے۔

حیدرآباد: حیدرآباد کے رکن پارلیمنٹ بیرسٹر اسد الدین اویسی صدر کل ہند مجلس اتحاد المسلمین نے حیدرآباد میں کووڈ سے لڑنے کے لئے 1.40 کروڑ روپئے کے پیکیج کا اعلان کیا۔

کووڈ ہیلپ لائن اور آکسیجن بینک کے قیام کے لئے فنڈس صرف کئے جائیں گے۔ ہیلپ لائن میں ڈاکٹرس مریضوں کا تعاون کریں گے اور اس عمل کے دوران دیکھ بھال کرنے والوں کی رہنمائی بھی کریں گے۔ ضرورت مند مریضوں میں میڈیکل کٹس کی بھی تقسیم عمل میں لائی جائے گی۔

مجلس کی جانب سے اس سلسلہ میں جاری کردہ پریس ریلیز میں کہا گیا ہے کہ عوام اس وبا سے شدید طور پر متاثر ہیں۔ نہ صرف یہ افراد اس مرض کی روک تھام کے سلسلہ میں فکر مند ہیں بلکہ اسپتالوں میں بستروں، آکسیجن سلنڈرس، ضروری دواؤں کی کمی کے ساتھ ساتھ بروقت طبی توجہ کی کمی دیکھی جارہی ہے۔ اسی لئے صدر مجلس نے اس ریلیف پیکیج کا اعلان کیا ہے۔

ہیلپ لائن صبح 6 بجے تا 12 بجے شب کام کرے گی

پہلے مرحلہ میں 20 کال اگزیکٹیوز کے ساتھ ایک فون ہیلپ لائن قائم کی جائے گی۔ ابتدا میں یہ ہیلپ لائن صبح 6 بجے تا 12 بجے شب کام کرے گی اور اس ہیلپ لائن کے ذریعہ تمام مناسب رہنمائی مریضوں اور ان کی د یکھ بھال کرنے والوں کی ہوگی۔اس میں ہلکی اور اوسط علامات والے مریضوں کو گھر میں دیکھ بھال کے لئے مشورے دیئے جائیں گے۔ تشویشناک حالت والے مریضوں کے لئے پیشہ وارانہ رہنمائی کی جائے گی۔

ہیلپ لائن نمبر 7306600600 ہے۔ ساتھ ہی طبی کٹس بھی تقسیم کئے جائیں گے۔ہر کٹ ضروری دواؤں پر مشتمل ہوگی۔ ان ہی مریضوں کے لئے یہ کٹ ہوگی جن میں ہلکی یا پھر اوسط علامات پائی جاتی ہیں۔ گھر میں زیر علاج مریضوں کے لئے 200 بڑے آکسیجن سلنڈرس اور 50 چھوٹے آکسجن سلنڈرس حاصل کئے گئے ہیں۔ عوام اپنے خالی آکسیجن سلنڈرس لاکر ان کو دوبارہ ری فل کرسکتے ہیں۔

حبیب نگر پولیس اسٹیشن کے قریب واقع آغاپورہ فنکشن ہال کو کووڈ وار روم میں تبدیل کردیا جائے گا جہاں سے ہیلپ لائن کام کرے گی۔ آکسیجن بینک وار روم سے کام کرے گا۔ پہلے مرحلہ کے اخراجات ایک کروڑ 40 لاکھ روپئے کے ہورہے ہیں اور یہ مجلس چیریٹی ایجوکیشنل اینڈ ریلیف ٹرسٹ کی جانب سے ممکن ہوئے ہیں۔